Nettiostajan edut
Clock icon
Auki 24h vuorokaudessa

Happy icon
Yli 50 000 tyytyväistä asiakasta

Flag icon
Suomalaista verkkokauppaa

Box icon
Ilmainen toimitus kirjetuotteille*

Euro icon
Gamelife Platinum -pisteet*

Delivery guarantee icon
Toimitustakuu seuraavaksi arkipäiväksi*

Raffle icon
Erikoiskampanjat ja arvonnat*

 
*rekisteröitymällä




Toimitusehdot


1. YLEISET EHDOT

Gamelife.fi on Click Buy Company Oy:n (jäljempänä Gamelife) ylläpitämä verkkokauppa. Seuraavia toimitusehtoja sovelletaan Gamelifen ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

Gamelife pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia toimitusehtoja, jotka ilmenevät Gamelifen kotisivuilla. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.

Gamelife ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Gamelifen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota Gamelife ei kohtuudella voi voittaa. Gamelife on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.


2. ASIAKAS

Gamelife myy tuotteita täysi-ikäiselle yksityishenkilölle (jäljempänä kuluttaja) ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle.

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Toimitusajat on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. Gamelife tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua Gamelifen järjestelmään.

Tietosuoja: Asiakkaiden tiedot on tallennettu Gamelifen asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. Gamelifella on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä täällä. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Gamelifen asiakaspalveluun.


3. TUOTTEET JA HINNASTO

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetusta ellei toisin ole mainittu.

Tuotteen hinnan noustessa ennen lähetyksen käsittelyä Gamelifesta tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla. Jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Hinnan laskiessa toimitamme tuotteen automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla.

Tuotteiden ikärajoja noudatetaan niin kuin laissa on määrätty. K-18-tuotteiden tilaaminen vaatii syntymäajan luovuttamista Gamelifelle.


4. MAKSUTAVAT

Ajankohtainen lista maksutavoista löytyy täältä. Osa maksutavoista edellyttää rekisteröitymistä asiakkaaksi Gamelifen asiakasrekisteriin.


5. TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Gamelifen toimitustavoista löydät lisää tietoa täältä. Toimituskulut vaihtelevat toimitustapojen mukaan ja ovat nähtävissä tilausta tehtäessä.

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin yksi työpäivä automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. Kuljetusaika on yleensä 1-2 arkipäivää. Maahantuojan varastosta tilattavat tuotteet saapuvat varastoomme pakattavaksi keskimäärin 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen käsittelystä. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty.

Jälkitoimitukset

Toimitamme veloituksetta asiakkaan tilauksessa ilmoittamaan osoitteeseen. Tilausten nopeuttamiseksi Gamelife toimittaa varastosta löytyvät tuotteet heti ja maahantuojan varastosta löytyvät tuotteet jälkitoimituksena, ellei asiakas erikseen kiellä jälkitoimituksia tilausta tehdessään.


6. PALAUTUSOIKEUS

Etämyynnissä käyttämättömillä tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Gamelife myöntää asiakkaalle lain hengen mukaisesti oikeuden tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:

Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Huom. Gamelife toimittaa pelit läpinäkyvässä sinettipussissa, sinettipussin avaaminen peruuttaa palautusoikeuden

Asiakaspalautukset ja takuuhuollot tulee lähettää aina postin ilmaisella asiakaspalautuksella. Toimitusmuotona on käytettävä pakettia (poislukien pelit), koska kirjeille ei ole olemassa lähetysseurantaa.

Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetysseurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.

Gamelifen maksuton asiakaspalautus on voimassa vain Suomessa.

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa

Gamelife pidättää oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai sopimusehtojen vastaisesti. Asiakkaalta peritään Gamelifen käsittely- ja postituskulut.


7. TAKUU JA VIRHEVASTUU

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.

Gamelife pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Testaamista ei suoriteta odottaessa. Tähän on varattava aina 3-5 arkipäivää.

Huoltopaikka määräytyy valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. Gamelife ohjaa asiakkaansa ottamaan suoraan yhteyden valmistajaan tai tämän valtuuttamaan huoltoliikkeeseen, jos tästä voidaan katsoa olevan etua asiakkaalle. Kuluttajalla on myös mahdollisuus toimittaa tuote Gamelifen kautta huoltoon. Gamelife katsoo, että asiakas tiedostaa toimittaessaan tuotteen huoltomme kautta korjattavaksi, että huoltoaika on logistiikkaan kuluvan ajan verran pidempi.

Huoltoaika-arvio Suomessa suoritettavassa huoltoprosessissa on 10-15 arkipäivää. Osa Gamelifessa myytävistä tuotteista joudutaan toimittamaan ulkomaille huoltoon, koska Suomessa ei ole valmistajan valtuuttamaa huoltoa. Tällöin arvioitu huoltoprosessi on 10-20 arkipäivää.

Tuotteen fyysinen avaaminen laitteen muokkaamiseksi päättää takuun ja laissa määritellyn virhevastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.


8. REKLAMAATIO

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä.

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi kirjoittaa yhteydenottolomakkeemme kautta tai kirjeenä toimipisteemme osoitteeseen Tampereella. Verkkosivulla on mahdollisuus jättää asiakaspalautetta tai täyttää REKLAMAATIOLOMAKE.

Payment method icons